Interviu :)

Primul meu interviu: http://sanatateadeazi.com/adriana-stanculescu-instructor-atletism/ 🙂

Mulțumesc foarte mult site-ului : http://sanatateadeazi.com/

Adriana Stănculescu Promotor Al Unui Stil De Viață Sănătos

Un mod de viața sănătos este strâns legat de exercițiul fizic și de o alimentație corespunzătoare. Adriana Stănculescu promotor al unui stil de viață sănătos a avut amabilitatea de a ne raspunde la câteva întrebari legate de educația exercițiului fizic.

Sanatateadeazi : Când a descoperit sportul Adriana Stănculescu ?
Adriana Stănculescu: Am descoperit sportul la o vârstă fragedă. Încă de la 3 ani și jumătate am început să practic gimnastica. M-au ales printr-o preselecție de la grădiniță. De mică eram plină de energie și cam năzdrăvană, de aceea părinții mei au fost foarte fericiți să practic un sport, astfel devenind mai disciplinată. Am continuat cu gimnastica până la vârsta de 7 ani, apoi am încercat mai multe sporturi. Până când la vârsta de 10 ani am descoperit atletismul. Cea care m-a îndrumat spre acest drum a fost doamna profesoară de sport din școala generală, căreia îi sunt foarte recunoscătoare.

Sanatateadeazi : Cărui fapt se datoreaza oprirea asupra atletismului?
Adriana Stănculescu: Sincer să vă spun, principalul motiv a fost faptul ca m-am descurcat foarte bine din primul moment. La primul meu concurs național luând medalia de aur și titlul de campioană națională. Acest lucru m-a motivat foarte mult.

Sanatateadeazi: Ce înseamna de fapt sportul pentru Adriana Stănculescu implicit pentru tineri ?
Adriana Stănculescu: Cât timp am practicat atletismul de performanță, sportul pentru mine a însemnat carieră. Acum aș putea spune că este un stil de viață. Sunt conștientă de importanța sportului, a mișcării și de beneficiile pe care le aduce asupra sănătății, a minții (să nu uitam de celebrul dicton “Mens sana in corpore sano”). Tocmai de aceea, dorința mea este să aduc la cunoștință tuturor importanța unui stil de viață sănătos și ce repercusiuni pot avea asupra sănătății noastre alegerile greșite pe care le facem încă de tineri.

Sanatateadeazi : Ce presupune a fi instructor de atletism pentru copii?
Adriana Stănculescu: Este o activitate care mă face foarte fericită. Oricât de obosită sau stresată aș fi în ziua respectivă, în momentul în care mă întâlnesc cu copilasii toate acestea trec. Țin foarte mult la ei, iar ei la rândul lor foarte mult la mine. Să fiu instructor de atletism pentru cei mici presupune să transform toată pregătirea specifică într-o joacă, astfel cei mici nici nu își dau seama ca s-au antrenat din greu. Îi văd ca sunt foarte fericiți și asta mă face și pe mine să fiu fericită. De asemenea și părinții sunt foarte mulțumiți, copii lor fiind mult mai ascultători și disciplinați.

Sanatateadeazi : Cât timp ține o ședință de antrenament cu instructorul Adriana Stănculescu ?
Adriana Stănculescu: O ședință durează o oră, o oră și puțin.

Sanatateadeazi : Ce alimente recomandați pentru un antrenament reușit?
Adriana Stănculescu: Înainte de antrenament trebuie să evităm alimentele bogate în grăsimi, fast-food-urile, alimentele prăjite, care se digeră foarte greu și scad rezistența la efort. Indicat este să consumăm carbohidrați, care sunt o sursă de energie bine venită pentru antrenamentul ce urmează. Trebuie să mâncăm cu 1 oră și jumătate înainte de efortul fizic, tocmai pentru a nu pune la treabă organismul prin digestie și astfel avem mai multă putere și rezistență în timpul antrenamentului. Consider totuși ca putem mânca și un fruct cu jumătate de oră înainte de antrenament, un exemplu foarte bun fiind banana, care conține și ea carbohidrați. După efortul fizic,tot după o oră și jumătate, cel mai bine este să consumăm cereale integrale, proteine, grăsimi bune, legume, corpul asimilând mai ușor mâncarea după efort.

Sanatateadeazi : Ce sfat dați persoanelor sedentare și supraponderale?
Adriana Stănculescu: Sub nici o formă să nu apelați la vreo dietă “minune” pentru ca vă va da organismul și metabolismul peste cap. Cel mai bine este să slăbiți încet, dar sigur, fără să vă îngrașați apoi. Dacă vreți să slăbiți trebuie să adoptați un stil de viată sănătos. Nu e greu deloc! Tot ce trebuie să faceți este să alegeți întotdeauna variantele sănătoase. De exemplu: să beau un suc sau mai bine un pahar cu apă?; să îmi cumpăr o pungă de chipsuri sau să îmi cumpăr un măr?; să iau liftul sau să urc pe scări? Nu trebuie să mâncăm mai puțin, trebuie să mâncăm mai bine. Ar fi bine să mănâncăm 3 mese principale pe zi + 2 gustări. Bea multă apă! Fiti mai activi! O variantă ușoară: coboră cu o stație înainte de unde trebuie să cobori și mergi pe jos până acasă. Nu îți pierde încrederea dacă nu vezi rezultate imediat. Ele vor veni și atunci le va vedea toata lumea, nu doar tu!

Sanatateadeazi : Unde vă pot găsi cei care au nevoie de sfaturile și îndrumarea Adrianei Stănculescu?
Adriana Stănculescu: Pe blog-ul meu: https://adrianastanculescu.wordpress.com/ și pe pagina mea de Facebook: https://www.facebook.com/sportsisanatatecuadrianastanculescu unde vă aștept cu mare drag și cu alte sfaturi utile unui stil de viață sănătos.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s